Για πρώτη φορά η Creta Farms εισάγει στην αγορά γύρο από ελληνικό κρέας, από το διάσημο χοιρινό Εν Ελλάδι.
Branding/Identity Design
Tο κεντρικό σύνθημα και η απαρχή της έμπνευσης του branding της Lucia’s Farm για...
Το ταξίδι της Colibri στους μυστηριώδεις και σαγηνευτικούς δρόμους της Ανατολής, μέσω του branding της εταιρίας Kolionasios, συνεχίζεται...
Η προσωπική ιστοσελίδα μιας νέας αρχιτέκτονα που συστηματοποιεί το τρίπτυχο των ενδιαφερόντων και της επαγγελματικής της εμπειρίας.
Μία δυναμική Ελβετική εταιρία έρευνας, ανάπτυξης, παραγωγής και εμπορίας δραστικών ουσιών για τη φαρμακοβιομηχανία αναβαθμίζει την εικόνα της.
Ένα από τα σημαντικότερα project που διαχειρίστηκε η Colibri στα 25 χρόνια της πορείας της.
Divine Origins, το brand που σύστησε την εταιρία Βαγιάννης στη λιανική αγορά.
Τα Φρέσκα Λαχανικά Ατμού Φρεσκούλης βραβεύτηκαν για την πρακτική και πρωτότυπη συσκευασία τους
Το ταξίδι αυτό δεν είναι καινούργιο. Γίνεται εδώ και ολόκληρους αιώνες. Καραβάνια με καμήλες και πλοιάρια διασχίζουν ερήμους και μανιασμένες θάλασσες για να...
Όλα μας τα project είναι ξεχωριστά, αλλά είναι πιο ιδιαίτερες οι περιπτώσεις που αναλαμβάνουμε την ανανέωση μεγάλων ονομάτων στο χώρο της βιομηχανίας...
Ένα event με τεράστια ιστορία στο χώρο της γαστρονομίας έγινε στη Θεσσαλονίκη κι η Colibri είχε την τιμή να αποτελέσει μέρος αυτής της μεγάλης γιορτής!
Το branding του Pig-A-Sauce αποτελεί ένα από τις πιο «νόστιμα» projects που ανέλαβε η Colibri, με πολύ έντονο και καθοριστικό το fun στοιχείο και το...
Η επιτυχημένη συνεργασία μας με την Παλίρροια κρατά πολλά χρόνια και απλώνεται σε ολόκληρο το φάσμα των υπηρεσιών που προσφέρουμε στις επιχειρήσεις που...
Αναλάβαμε το συνολικό rebranding της εταιρείας, από το λογότυπο και το website, τις συσκευασίες ως και τον κατάλογο των προϊόντων της.
Ανασχεδιασμός της προϊοντικής ταυτότητας του ηγέτη στην αγορά της φρέσκιας σαλάτας στην Ελλάδα.
«Μυρίζει Μεσόγειο» η νέα σειρά Aegean Gourmet, για λογαριασμό της εταιρείας Mytilos.
Μία μοναδική περιήγηση στο χώρο και το χρόνο, ένα ιδιαίτερο, εξωτικό ταξίδι, βγαλμένο από την πλούσια Ιστορία και...
Ένα παιχνίδι που σε προκαλεί να ταξιδέψεις, ένα ταξίδι που σε προκαλεί να παίξεις, το παιχνίδι-καμπάνια του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, 5 Elements....
Αυτό είναι το μήνυμα του επετειακού, 10ου Lake Run, το οποίο διεξάγεται τον Σεπτέμβριο του 2016 στα πανέμορφα Ιωάννινα.
Τα KARAVAKIA είναι ένας νέος, εναλλακτικός και άκρως καλοκαιρινός τρόπος θαλάσσιας συγκοινωνίας που ξεκίνησε στη Θεσσαλονίκη.
Περισσότεροι από 50 ομιλητές βρέθηκαν στη Θεσσαλονίκη για να συζητήσουν τις πολιτικές που θα μπορούσαν να πυροδοτήσουν την οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας...
Προορισμός Ιωάννινα: νέος, πλήρης, ευρωπαϊκός και γοητευτικός!
«Περισσότερο υγιεινά γεύματα έξω» επιτάσσει η σύγχρονη ανάγκη που, λόγω έλλειψης χρόνου δεν μας επιτρέπει να μαγειρεύουμε σπίτι όσο θα θέλαμε. Αυτή γέννησε...
Για χιλιετίες ο κόσμος ήταν ό, τι ακριβώς μπορούσαμε να δούμε ή να παρατηρήσουμε. Τώρα η νανοτεχνολογία είναι παντού γύρω μας και η εξάπλωση των χρήσεών της...
Ο Μάριος και ο Χάρης ήδη εμπλέκονταν στο εμπόριο οργανικών τροφίμων πριν στρέψουν το βλέμμα τους στα φυσικά άλατα. Χώρα τους, η Ελλάδα, το λίκνο της...
Μία ομάδα ειδικών στην κτηνοτροφία, που χρησιμοποιούν τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες στην παραγωγή και την επικοινωνία.
Υπό την πίεση της μιας άνευ προηγουμένου οικονομικής ύφεσης, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης αποφάσισε να ανανεώσει το λογότυπό της και να δημοσιεύσει μια...
Αυτή η μεγάλη και ποικιλόμορφη περιοχή στα βόρεια του Αιγαίου περιλαμβάνει πολλά τουριστικά αξιοθέατα, αλλά δεν έχει βρει ακόμη τη θέση της στο τουριστικό ...
Τι αξία έχει το "brand" αν το όνομα δεν έχει εμπνευστεί και επιλεχθεί έτσι ώστε να γίνει μέρος του λεξιλογίου μας ως μια μοναδική λέξη που εκφράζει το...
Το ευρύτατο πρόγραμμα rebranding για το κορυφαίο ιατρικό κέντρο
Η αναβάθμιση της οπτικής επικοινωνίας του Kέντρο Δια Βίου Μάθησης Master Academy.
Μια καρδιά γεμάτη ιστορίες
Μια καρδιά που χτυπά δυνατά.
Άκουσέ την
Μία λέξη. Μία διεθνώς κατανοητή φράση που ορίζει την νοοτροπία των διοργανωτών και την κοινή αντίληψη για το σινεμά μεταξύ δημιουργών και κοινού “LOVE...
Η Colibri πρότεινε το όνομα, σχεδίασε την οπτική ταυτότητα, οργάνωσε την επικοινωνία της νέας εταιρίας και θα συμβάλει ως συνεργάτης με την ειδική της...
Η Colibri Branding & Design, στο πλαίσιο του προγράμματος rebranding της Pet Interest έδωσε όνομα και ανασχεδίασε τις συσκευασίες της σειράς Tail...
Ένας εκρηκτικός μηχανισμός για το σήμα, έξυπνα, χιουμοριστικά λογοπαίγνια με το όνομα, φρεσκάδα και νεανικότητα
Aνασχεδιασμός των συσκευασιών για τα γλυκά του κουταλιού των Γουμενισσών.
Mας ανατέθηκε το branding της νέας σειράς μαρμελάδων "Φρέσκια" από επιλεγμένα φρούτα και χωρίς συντηρητικά, ο ανασχεδιασμός των συσκευασιών για τα γλυκά του...