«Ένας Αιώνας, Δεσμοί Εμπιστοσύνης». Έτσι, λιτά αλλά περιεκτικά, τιτλοφορείται το επετειακό λεύκωμα για τα 100 χρόνια του Εμπορικού και Βιομηχανικού...
Publishing
“γιατί σαν τη Χαλκιδική δεν έχει”, όπως ισχυρίζονται και οι περισσότεροι Θεσσαλονικείς.
Η Colibri Branding and Design ανέλαβε το σχεδιασμό, τη συγγραφή των κειμένων και την συνολική εποπτεία της έκδοσης του νέου εντύπου ταυτότητας του Μεγάρου...
Η Colibri σχεδίασε το επετειακό λογότυπο με σήμα το άπειρον, ενισχύοντας την πεποίθηση ότι η Εφημερίδα θα συνεχίσει να ενημερώνει το κοινό της για πολλά...
Η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης και το Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών ανάθεσαν στη Colibri τον σχεδιασμό της μεγάλης εκδήλωσης "Thessaloniki broadcasts" -800 τ.μ....
enjoy browsing what we enjoy branding
Η Colibri Branding and Design σχεδίασε την τετράτομη έκδοση που παρουσιάζει τα δεδομένα και τις αναλύσεις της οικονομικής και κοινωνικής υποδομής τεσσάρων...
Έτσι ονομάζεται το κοινωνικό πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2008. Το πρόγραμμα απευθύνεται στη μαθητική κοινότητα με στόχο...
Προτείναμε και σχεδιάσαμε μία νέα στρατηγική brand, νέο όνομα εταιρίας (The Writing Fields), νέα οπτική ταυτότητα, νέα sub-brands (Got a pen?, Just write...
Το έργο ανατέθηκε στην Colibri από λευκό χαρτί. Σχεδιασμός βιβλίου, περιεχόμενα, κείμενα, τίτλοι, επιλογή και επεξεργασία του φωτογραφικού υλικού, επιμέλεια...
H Colibri ανέλαβε την επικοινωνία του έργου με την δημιουργία πολυτελούς έκδοσης και άλλων υλικών προβολής του έργου, που απευθύνεται στη διεθνή αγορά και...