Dream not, Go live... to Halkidiki!
Ή αλλιώς “γιατί σαν τη Χαλκιδική δεν έχει”, όπως ισχυρίζονται και οι περισσότεροι Θεσσαλονικείς.
Αυτή τη φορά όμως με ουσία και επιχειρήματα, γιατί η Χαλκιδική εκτός από παραλίες έχει και αξιόλογες ορεινές διαδρομές, έχει και ιστορία και είναι ένας ιδανικός προορισμός για όλες τις εποχές του χρόνου.
Η ομάδα της Colibri σε συνεργασία με τον Tουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής που μας ανέθεσε και το έργο, οργάνωσε το υλικό, πρότεινε τη δομή και τη θεματολογία, επέλεξε το κατάλληλο φωτογραφικό υλικό μέσα από μία πλούσια συλλογή και αυτή τη περίοδο σχεδιάζει έναν πλήρη τουριστικό οδηγό με tips και trips περιοχών, διαδρομών, ιστορικών μνημείων που θα αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο προώθησης του προορισμού στο εξωτερικό στο πλαίσιο της επικοινωνιακής του εκστρατείας.
Μέχρι τότε και για τις ανάγκες της παρουσίας των στελεχών του Οργανισμού στην Διεθνή Έκθεση του Λονδίνου “World Travel Market” που πραγματοποιήθηκε στις 7–10 Νοεμβρίου, η Colibri σχεδίασε την καταχώριση του Οργανισμού για το έντυπο του Βρετανικού ταξιδιωτικού πρακτορείου Thomas Cook και ένα δίπτυχο έντυπο με σύντομη αναφορά στην περιοχή και του τι μπορεί κανείς να δει και να απολαύσει σαν επισκέπτης.