Αυτή η μεγάλη και ποικιλόμορφη περιοχή στα βόρεια του Αιγαίου περιλαμβάνει πολλά τουριστικά αξιοθέατα, αλλά δεν έχει βρει ακόμη τη θέση της στο τουριστικό χάρτη. Οι αμμώδεις παραλίες της χερσονήσου της Χαλκιδικής, η ιστορική πόλη της Θεσσαλονίκης και ο μαγευτικός Όλυμπος, είναι μερικά μόνο από τα γνωστά μέρη που χαίρουν την εκτίμηση εκατοντάδων χιλιάδων ταξιδιωτών κάθε χρόνο.
Η Κεντρική Μακεδονία έχει και επιπλέον θέλγητρα στο θησαυρό της -είναι το λίκνο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, τα κρασιά της είναι εξίσου “Μεγάλα”, o Όλυμπος δεσπόζει σε μια πολύ μεγάλη ακτογραμμή, που αποτελεί μέρος ενός από τα μεγαλύτερα εθνικά πάρκα της Ελλάδος. Για να επικοινωνήσουν όλα αυτά τα πολύτιμα θέλγητρα, οι περιφερειακές αρχές σχεδίασαν την πραγματοποίηση τριών δράσεων – την δημιουργία του Branding και του Portfolio θεματικών παρουσιάσεων, τη συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού και τρία ταξίδια-ξεναγήσεις για δημοσιογράφους και tour operators.
Η στρατηγική του branding οδήγησε στο "Very Macedonia” -όπου brand και tagline είναι ένα, και αποτελεί την επιτομή της θέσης της περιοχής: αυτό είναι το μέρος όπου οι επισκέπτες θα βρουν τα καλύτερα στοιχεία της Μακεδονίας (η γεωγραφική περιοχή περιλαμβάνει και άλλες περιοχές της Μακεδονίας και της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας) - τα κυριότερα και μεγαλύτερα πολιτιστικά κέντρα του, τις καλύτερες παραλίες και βουνά, τις πιο νόστιμες συνταγές, τα σπανιότερα ορθόδοξα προσκυνήματα ...
Very Macedonia – το καλύτερο της Μακεδονίας, αλλά και όλης της Ελλάδας!