back

Παραδεισένιες γεύσεις

Μετά τις επιτυχημένες -και βραβευμένες γαστρονομικά- σειρές Mediterranean Light και Baklava Gold, η εταιρία ανέπτυξε μια νέα σειρά clean label μπακλαβά για τις πιο απαιτητικές αγορές της Αμερικής και της Ευρώπης όπου ήδη εξάγει.

"Heavenly!" -αυτή είναι η επιθυμητή (και πράγματι εφικτή μετά από τρεις σειρές γευστικών δοκιμών και market testing) εντύπωση που θέλουμε από την καταναλωτική εμπειρία. Στόχος εδώ είναι οι νεότερες ηλικίες καταναλωτών από διαφορετικές γευστικές κουλτούρες που δεν έχουν γνωρίσει τον μπακλαβά ως παραδοσιακό προϊόν της ανατολής και ανταποκρίνονται σε επικλήσεις όπως sugar free, low fat, source of fiber, no sugar alcohols, no preservatives, organic, vegan.

Η συσκευασία πρέπει να είναι κατάλληλη για ράφι S/M, να προτρέπει σε τοποθέτηση δύο ή τριών τουλάχιστον flavors και να παίρνει απόσταση από τον αρχοντοχωριάτικο χαρακτήρα του μπακλαβά της Τουρκίας και της Μέσης Ανατολής.

Χειροποίητα, εικόνα και προϊόν, για την επικοινωνία της artisanal διάστασης ενός γλυκού που είναι καταρχήν εξωτικό στις αγορές που εισάγεται. Θέματα του Κήπου με διακριτικές εικαστικές αναφορές στα flavors, όπως Εύα-μήλο και φύλο συκής-Αδάμ στο Fig, Apple & Apricot ή άνθη και καρποί καφέ για το Vanilla & Coffee. Η υποχρεωτική (από τους buyers και τους υποψήφιους καταναλωτές νέων προϊόντων) φωτογραφική εικόνα "υλοποιείται" στο πιάτο με το περίγραμμα που εικονογραφήθηκε για να γεφυρώσει τις δύο τεχνικές. Οι θέσεις των φωτογραφιών ποικίλουν: κεντρική για το No Nuts (μόνο φρούτα για τους δυσανεκτικούς στους ξηρούς καρπούς), πλάγια-κροπαρισμένη στις άλλες δύο γεύσεις που μπορούν να τοποθετηθούν και μαζί συνθέτοντας μια νέα διπλή εικόνα. Στην πολύ φορτωμένη συσκευασία, η θέση των claims είναι σημαντική: κάτω από το πρωτεύον και έντονα διακριτό "without sugar" και δίπλα από τη διατροφική πληροφορία που επιλέχθηκε σκόπιμα για την πρώτη όψη.