H Colibri, μετά από ανοιχτό διαγωνισμό ανέλαβε για 5η συνεχή χρονιά την οπτική επικοινωνία του 10ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Νάουσας.
Μία λέξη. Μία διεθνώς κατανοητή φράση που ορίζει την νοοτροπία των διοργανωτών και την κοινή αντίληψη για το σινεμά μεταξύ δημιουργών και κοινού “LOVE CINEMA”. Το σύνθημα ενσωματώνει το “10” και χρησιμοποιείται χωρίς άλλη εικόνα σε λευκό ή μονοχρωματικό υπόβαθρο για να υπογραμμίσει τη σχέση αριθμού και λέξης (10 – LOVE). Tο συνολικό αποτέλεσμα ωθεί στα άκρα το επίπεδο αφαιρετικότητας και ολοκληρώνει τη σχεδιαστική εξέλιξη των τελευταίων φεστιβάλ, κλείνει τη δεκαετία και αφήνει ελεύθερο δημιουργικό πεδίο για το μέλλον. Αποτελεί και αυτό ένα ισχυρό διεθνές σήμα που τοποθετεί το NIFF μεταξύ των κορυφαίων διοργανώσεων του κόσμου.
Ο Λογότυπος της 10ης διοργάνωσης αναπτύχθηκε σε μία ευρεία γκάμα εφαρμογών (κατάλογος φεστιβάλ, οδηγός πόλης, πρόγραμμα καλού θεατή, σήμανση εσωτερικών & εξωτερικών χώρων, banners, posters, folder, t-shirts, τσάντες, κούπες, κονκάρδες και άλλα).