Η Colibri ανέλαβε την ευθύνη για το rebranding του “Φρεσκούλη” (project manager Αγγελική Ιωσηφίδου) με πλήρη συνείδηση ότι διαχειρίζεται την εικόνα του ηγέτη στην αγορά της φρέσκιας, πλυμένης σαλάτας στην Ελλάδα.
Στην πρώτη φάση ανασχεδιασμού της προϊοντικής ταυτότητας, ο ήρωας, που κυριαρχούσε στην εικόνα του brand, “ανέλαβε" να συνοδεύει το βασικό σύνθημα “είναι τόσο εύκολο να τρώμε σωστά” και το σήμα ορίζεται πλέον μόνο από το λογότυπο και την παράσταση της ραβδωτής τέντας του μανάβικου.
Η εκτεταμένη εφαρμογή σε όλες τις σειρές (sub-brands και labels σαλατών λαχανικών, σαλατών-γευμάτων, φρουτοσαλατών κ.ά), στα φορτηγά των διανομών, τα ψυγεία, τα καφάσια, τους καταλόγους, τις καταχωρήσεις κλπ. η νέα εικόνα λειτούργησε και εκτιμήθηκε ως φρέσκια και αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού, αγαπημένου brand αλλά κι ως βάση για νέα προϊόντα όπως τα Carrots to Go ή τα τοματίνια “Ελληνικής Γης”.
Επίσης, σχεδιάσαμε και το site του Φρεσκούλη με στόχο να είναι χρηστικό, καλαίσθητο και να φιλοξενεί συνταγές καταξιωμένων σεφ με πρώτη ύλη τις σαλάτες του «Φρεσκούλη».
Η Colibri συνεργάζεται επίσης με την designer Πάολα Σοέλ που εργάζεται για την οπτική επικοινωνία σειράς προϊόντων co-branding και της θυγατρικής μάρκας Fresh & Cool στη Βουλγαρία.