Η Softway , έχοντας ήδη διανύσει δύο δεκαετίες αξιόλογης πορείας στον εξειδικευμένο χώρο του software για τη ναυτιλία, αποφάσισε να προχωρήσει στην ανανέωση της οπτικής της ταυτότητας. Για το σκοπό αυτό απευθύνθηκε στην Colibri.
H Colibri ανέλαβε την μελέτη αναβάθμισης , προτείνοντας παράλληλα ως στρατηγική την ανάπτυξη ενός ενιαίου συστήματος branding με δύο sub-brands, το Softway Communicator και το Softway Suites.
Μετά από τρεις παρουσιάσεις και έχοντας καταλήξει στην αισθητική αλλά κυρίως στο επιθυμητό positioning για την εταιρία, όπως αποτυπώνεται και στο βασικό εταιρικό slogan “Headstart solutions”, επιλέξαμε για το λογότυπο μία γραμματοσειρά λιτή και καθαρή στους όγκους της, και για το σήμα δύο κύκλους που ενώνονται μεταξύ τους με κυματοειδής γραμμές σε αποχρώσεις του μπλε που παραπέμπουν στη ναυτιλία, στην εξωστρέφεια της επικοινωνίας και κυρίως της τεχνολογίας. To νέο brand αναπτύχθηκε σε μία ευρεία γκάμα εταιρικών εφαρμογών (business cards, folders, sous-verres, φακέλους, επιστολόχαρτα κ.ο.κ.).
Για τη Softway, σχεδιάσαμε, ακόμη, ένα σύγχρονο εργαλείο πώλησης με μήνυμα “a sea of information in your hands” με παρουσίαση των βασικών προϊόντων software και ειδικό βάρος στο Softway Communicator, ενός από τα πιο προηγμένα συστήματα διαχείρισης της πληροφορίας στον χώρο της ναυτιλίας.
Η νέα οπτική ταυτότητα της Softway και το σύνολο του υλικού που σχεδιάσαμε παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό κατά τη συμμετοχή της στή μεγαλύτερη κλαδική έκθεση, τα Posidonia 2010, το εποπτικό υλικό της οποίας επιμεληθήκαμε.