Για την Colibri το rebranding της BETA, μίας από τις σημαντικότερες εταιρίες στον διεθνή κλάδο του Simulation & Analysis, ήταν ένα από τα σημαντικότερα project που διαχειρίστηκε στα 25 χρόνια της πορείας της. Η BETA ξεκίνησε ως spin off που μέσα σε δύο δεκαετίες πέτυχε να ανταγωνίζεται κολοσσούς του simulation & analysis, όπως η Dassault 3D Systems, η Siemens, η ΑVL και άλλες. Καθώς αναπτύσσεται και πέραν της αυτοκινητοβιομηχανίας, η διεθνής πλέον Beta είδε την ανάγκη εκσυγχρονισμού της ταυτότητάς της και αναθεώρησης της αρχιτεκτονικής branding και του ύφους της επικοινωνίας του εξαιρετικά τεχνικού περιεχομένου.
Ο στρατηγικός στόχος ήταν η νέα εικόνα της BETA -από το λογότυπο, το tagline, τα εργαλεία προβολής, τα μηνύματα και τις διηγήσεις μέχρι και το tone of voice των στελεχών της -να αποπνέει επιστημονική ακρίβεια, απλότητα και δυναμισμό. Το νέο σήμα διατηρεί τις ελληνικές του αναφορές και την επαφή με την προηγούμενη εικόνα, ενώ οπτικοποιεί πρωτότυπα τη σχέση προσομοίωσης με το παραγόμενο προϊόν -το “βήτα” μέσα στο “βήτα”, το concept και η απεικόνισή του μέσα στο τελικό προϊόν. Το βασικό του οπτικό εύρημα μεταφέρεται στα προϊοντικά brands και εκτείνεται στις εικονογραφήσεις.
Ο πλήρης τίτλος ΒΕΤΑ simulation solutions διευρύνει το προηγούμενο CAE systems (Computer Aided Engineering) και το tagline “physics on screen” επικοινωνεί τον καινοτομικό χαρακτήρα και το κορυφαίο επιστημονικό περιεχόμενο της εταιρίας.