“Sorry… no beaches” στη Νάουσα! Μπορεί να της λείπουν οι παραλίες, άλλά η Νάουσα έχει εξαιρετική πρώτη ύλη για τουρισμό, που μέχρι σήμερα δεν είχε αξιοποιήσει. Αρχαιολογικοί χώροι, κρασιά, γαστρονομία, ιστορία και πολιτιστικά δρώμενα, φύση, χαλάρωση και φιλόξενους ανθρώπους! Φιλοξενία που και οι ίδιοι βιώσαμε μετά το κάλεσμα του δήμου της Ηρωικής Πόλης της Νάουσας, που μας εμπιστεύθηκε το destination branding της περιοχής. Η προσδοκία για εμάς ήταν να «χωρέσουμε» ολοκληρωμένα τον πλούτο της Νάουσας ως προορισμό, με στόχο να μπει η Νάουσα στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, ώς ένας προορισμός που αξίζει να επισκέπτεται κανείς όλο τον χρόνο.
Για εμάς το ταξίδι στη Νάουσα ξεκίνησε με έρευνα, τις προτάσεις του συστήματος αξιών, την επιθυμητή περιγραφή και το tagline του προορισμού. Ακολούθησε το λογότυπο, που συνδέει την περιοχή με τη βασική κινητήρια δύναμή της ιστορικά, το νερό. Στη συνέχεια, επιμεληθήκαμε ένα πολυσέλιδο λεύκωμα, ένα πολύπτυχο έντυπο προβολής και αναπτύξαμε την ιστοσελίδα στο ίδιο ύφος, εμπλουτισμένα με φωτογραφίες και βίντεο παραγωγής μας, σε ελληνικά και αγγλικά. Η σύνοψη και τα δύο εννοιολογικά βίντεο εμφανίζονται εδώ. Οι άλλοι μπορούν να προβληθούν στο κανάλι youtube που δημιουργήσαμε για αυτούς.
Σε συνεργασία με το δήμο Ηρωικής Πόλης της Νάουσας, δημιουργήσαμε τα σχετικά προφίλ στα social media, σχεδιάσαμε αναμνηστικά και σουβενίρ για τους επισκέπτες της περιοχής και οργανώσαμε παρουσιάσεις για travel agents και φορείς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.