back

Spread the word!

Η Rito είναι ο σημαντικότερος παραγωγός και εξαγωγέας κρεμών και άλλων υλών ζαχαροπλαστικής στην Ελλάδα. Παρότι ήταν πρωτοπόρος στην παραγωγή αυτού που μάθαμε να ονομάζουμε "μερέντα", τα τελευταία είκοσι χρόνια η εταιρία προσανατολίστηκε στον εφοδιασμό μεγάλων παραγωγικών μονάδων τροφίμων με ποιοτικά προϊόντα. Πρόσφατα αποφάσισε να εισαγάγει τρεις σειρές ποιοτικών  προϊόντων για το ράφι των μεγάλων δικτύων retail και μας εμπιστεύθηκε το branding τους στο πλαίσιο του συνολικού corporate rebranding της Rito's Food AE. 

Αυτό που συνήθως αλείφουμε στο ψωμί ή την κρέπα μας είναι τόσο ευχάριστα σοκολατένιο που ξεχνάμε να κοιτάξουμε τι αληθινά τρώμε. Τώρα αυτό αλλάζει. Όχι μια αλλά πέντε γεύσεις, η μια καλύτερη απ' την άλλη. Χωρίς γλουτένη, χωρίς λακτόζη, vegan, χωρίς χοληστερόλη... με κορυφαία σχέσης αξίας προς τιμή. Η συσκευασία είναι ένας βολικός ελαφρύς PET περιέκτης που επικοινωνεί φιλικότητα και προσιτότητα. Η εικόνα έχει χαρακτηριστικά νεανικά, ευγενικής προέλευσης και ευθείας, απροσποίητης δήλωσης των ποιοτικών ισχυρισμών. 

Ο σχεδιασμός του brand logo Sisinni παραπέμπει σε ιταλικά αναγεννησιακά μοτίβα, το μαχαίρι-σπάτουλα (που φωτογραφήθηκε και στυλιζαρίστηκε για τη συσκευασία) έχει στοιχεία empire style, ο συνδυασμός τους κάνει διακριτική αναφορά στις ρίζες της μάρκας. Όλα τα υπόλοιπα οπτικά στοιχεία είναι σύγχρονα και πολύ οικεία σε καλά προϊόντα με επικλήσεις τέχνης, χειροποίητου, οργανικής προέλευσης. Ο συνδυασμός ισορροπεί τη συνολική πρόταση: "έλα να δοκιμάσεις κάτι καινούργιο" και "εμπιστεύσου την ποιότητα που βλέπεις και τη μικρή "οικοτεχνική" μάρκα που την εγγυάται". Οι πρωτότυπες εικόνες (επεξεργασμένες φωτογραφίες) των πραλινών πάνω στη σπάτουλα δίνουν μια περιφερειακή αλλά πολύ σημαντική εμπειρία του προϊόντος πριν την αγορά του.