back

Thessaloniki hotels association

Υπό την πίεση της μιας άνευ προηγουμένου οικονομικής ύφεσης, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης αποφάσισε να ανανεώσει το λογότυπό της και να δημοσιεύσει μια σύγχρονη παρουσίαση της Θεσσαλονίκης ως εισαγωγή του ετήσιου Member Catalogue της. Ανατέθηκε στην Colibri να αναλάβει εξολοκλήρου το έργο:

  • την σύνταξη των βασικών μηνυμάτων και περιγραφών-αφηγήσεων
  • την συλλογή όλων των πληροφοριών από διάφορες πηγές
  • την επιλογή των σημαντικότερων στοιχείων και
  • την παρουσίαση των «σημείων ενδιαφέροντος» (“selling points” ) της πόλης σε ένα ευέλικτο φυλλάδιο που μπορεί να μεταφραστεί εύκολα στις γλώσσες των χωρών με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Το φυλλάδιο 64ων Β5 σελίδων έχει ως στόχο να παρουσιάσει τα πλεονεκτήματα της πόλης σε διεθνείς tour operators και ταξιδιωτικούς πράκτορες. Το κείμενο μιλάει με ζωντανό, προσωπικό ύφος και περιγράφει τη Θεσσαλονίκη ως υπόδειγμα πόλης εύκολης διαβίωσης μεταξύ φιλικών ανθρώπων. Ως ένα ιστορικό και τωρινό περιβάλλον διαφόρων πολιτισμών και τάσεων αλλά και ως ένα σημείο εκκίνησης για επισκέψεις στην ευρύτερη περιοχή της Βόρειας Ελλάδας.

Thessaloniki hotels association, Logo
Thessaloniki hotels association, Explore Thessaloniki, Brochure
Thessaloniki hotels association, Explore Thessaloniki, Brochure
Thessaloniki hotels association, Explore Thessaloniki, Brochure
Thessaloniki hotels association, Explore Thessaloniki, Brochure
Thessaloniki hotels association, Explore Thessaloniki, Brochure
Thessaloniki hotels association, Explore Thessaloniki, Brochure
Thessaloniki hotels association, Explore Thessaloniki, Brochure