Σύμφωνα με τα λόγια της Γενικής Διευθύντριας του Κέντρου Αποκατάστασης Armonia, Φωτεινής Κισσά “Το χαμόγελο δεν φτάνει για να θεραπεύσεις, αν το προσθέσεις όμως στη σωστή άσκηση και την κατάλληλη διατροφή μπορείς πραγματικά να ξεπεράσεις τις δυσάρεστες συνέπειες μιας αρρώστειας ή ενός τραυματισμού μέσα σε λίγες εβδομάδες”. Σε αυτή την Ιπποκράτεια αντίληψη και στην ανάγκη για διεθνή επικοινωνία του κορυφαίου Κέντρου Αποκατάστασης Αrmonia, στήριξε η Colibri τη στρατηγική του ευρύτατου προγράμματος rebranding για το κορυφαίο ιατρικό κέντρο. “Θεραπεία, φροντίδα, χαμόγελο” είναι η ελληνική απόδοση του βασικού μηνύματος (cure, care, smile) που συνοδεύει το brand logo: μια διπλή αρμονική καμπύλη - ένα γαλάζιο κύμα που περικλείει τους λατινικούς χαρακτήρες της Aρμονίας και υποσημαίνει την αισιοδοξία, την ποιότητα και τις αρετές της τοποθεσίας ως επιλογής ιατρικού τουρισμού. Για τις οπτικές εφαρμογές και τα μηνύματα στις σημάνσεις, τα έντυπα και κυρίως στην ιστοσελίδα η Colibri μελέτησε όλες οι υπηρεσίες του Κέντρου αποθεραπείας και αποκατάστασης: φυσικοθεραπεία, εργοθεραπεία, υδροθεραπεία, λογοθεραπεία, δημιουργική-καλλιτεχνική θεραπεία κ.ά., όπως επιμελήθηκε τη φωτογράφηση και την κειμενογραφία.
back