Τα Γερμανικά προφυλακτικά της NAPA, της πρώτης εταιρίας που συσκεύασε προφυλακτικά στο κόσμο πριν έναν αιώνα, ήταν για τη Colibri μία μεγάλη πρόκληση. Η επικοινωνία του brand στη Γερμανία στηρίχθηκε σε virus marketing και επομένως σε bellow-the-line ενέργειες με βασικό μίγμα μηνύματος ''ποιότητα-διασκέδαση''. Για το brand Billy Boy διαμορφώσαμε μία ευρεία outdoor και print καμπάνια με βασικό μήνυμα ''ήμαρτον'' και σειρά TVC's με μηνύματα που αξιοποιούν την πρόκληση του ήρωα και έχουν ως στόχο το νεανικό κοινό, 16-24. Μέρος των προωθητικών ενεργειών ήταν ο σχεδιασμός-διοργάνωση promotional events σε multiplex cinemas (στολές promoters', banners, παιχνίδι με κάρτες, ειδικές συσκευασίες -επιβραβεύσεις νικητών). Η διάρκεια του έργου ήταν 3 μήνες και απασχόλησε σχεδόν το μισό του δημιουργικού δυναμικού του γραφείου.








