One of the most important international events in the gastronomy sector was hosted for the first time in Thessaloniki and Colibri was proud to be a part of...
Posters
«If you run you must Lake Run».
There is a fresh, alternative way of sea transport around Thessaloniki this summer and It is called KARAVAKIA
The wineries of Naoussa in Central Macedonia, Greece, make some of the best greek reds with Xinomavro, a highly appreciated grape variety for its rarity and...
The branding strategy led to ”Very Macedonia” -a brand name and a tagline in one-, that epitomizes the region’s positioning: this is the place where...
One word. One internationally common phrase. A phrase that defines the mentality of the organizers and the common perception of cinema between creators and...
The Easter concert of the Thessaloniki State Symphony Orchestra, one of the most important symphonic orchestras in Greece with significant international...
For one of those rare occasions where great Art is produced not for but by the handicapped...
Designing the company profile and awareness campaign
The message chosen by the Municipality of Athens for the communication of a series of actions for the citizens undergoing the so-called third - old - age....
Τον Οκτώβριο του 2009, το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης ανέθεσε στην Colibri τον σχεδιασμό και την επιμέλεια του προωθητικού υλικού για το Τριήμερο Σύγχρονης...
Τα βιβλιοπωλεία Κωνσταντινίδης εγκαινίασαν τα 50 χρόνια τους με ένα Μεγάλο και ένα Χρυσό Βραβείο Ερμής στο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην...
Η Colibri, λοιπόν, ανέλαβε το branding των δύο προηγμένων συστημάτων εξωτερικής θερμομόνωσης και αντεστραμμένης μόνωσης
Έτσι ονομάζεται το κοινωνικό πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2008. Το πρόγραμμα απευθύνεται στη μαθητική κοινότητα με στόχο...