“Sorry… no beaches” in Naoussa! The beaches may be absent, but Naoussa has excellent tourism potential
Tourism & Hospitality
A game that makes you travel more. A journey that makes you play more. This is the brand new game/campaign of the Tourist Organization of Halkidiki called “...
There is a fresh, alternative way of sea transport around Thessaloniki this summer and It is called KARAVAKIA
Branding identity of destination Ioannina.
The wineries of Naoussa in Central Macedonia, Greece, make some of the best greek reds with Xinomavro, a highly appreciated grape variety for its rarity and...
Under the pressure of an uprecedented financial recession, the Thessaloniki Hotels Association decided to rebrand their logo and publish a modern ...
The branding strategy led to ”Very Macedonia” -a brand name and a tagline in one-, that epitomizes the region’s positioning: this is the place where...
ASIT is a new tour operator for Greece’s incoming tourism aiming to attract clients from countries new to Greece with a portfolio that includes city breaks...
A heart full of stories A heart that beats strongly Listen to it.
...
Marketing Greece S.A. in search of a trustworthy and knowledgeable branding partner selected Colibri Branding & Design and commissioned the design of...
In other words “there is no place like Halkidiki” as most people of Thessaloniki declare.
To Hotel Olympia είναι ένα κομψό boutique ξενοδοχείο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης με μεγάλη ιστορία στην καλή φιλοξενία.
A initiative by the Greek Ministry of Education
Η ξεχωριστή αίσθηση που σε περιβάλλει όταν βρίσκεσαι σε έναν τόπο καινούριο αλλά παράλληλα τόσο γνώριμο και οικείο, όπως είναι η πόλη της Πρέβεζας,...
Το Porto Carras Grand Resort, ανάθεσε στη Colibri την ανάπτυξη της εταιρικής του ταυτότητας και το σύνολο του προγράμματος των προωθητικών ενεργειών του,...
Η Optima Pro, μια διαφημιστική εταιρία που έχει ως βάση της την Αλεξανδρούπολη, σε συνεργασία με τοπικούς επιχειρηματίες σκιαγράφησε μία προωθητική έκδοση...
Η Monogram είναι ένας μεγάλος ταξιδιωτικός οργανισμός και πρώτος tour operator στην Ελλάδα. Αφού καθόρισε την στρατηγική και τη δομή του brand, η Colibri...
H Αναπυξιακή Εταιρία Γρεβενών Α.Ε. ανέλαβε την οργάνωση, το συντονισμό και την επικοινωνία του οργανισμού OMETIDOUD και ανέθεσε στη Colibri τη δημιουργία...
H Colibri ανέλαβε την επικοινωνία του έργου με την δημιουργία πολυτελούς έκδοσης και άλλων υλικών προβολής του έργου, που απευθύνεται στη διεθνή αγορά και...